The Happiness Factory Blog

donderdag 3 december 2015

7 billion Moments Of Happiness (#7bMOH)

Er is bijzonder veel aan het bewegen in de wereld. Een wereld vol onzekerheid, overheerst door negatieve berichtgeving, angstaanjagende aanslagen, onduidelijke oorlogen en dreigende economische voorspellingen.
Zo wordt het wel heel eenvoudig om meegesleurd te worden in een negatieve spiraal.
Nochtans is er desondanks alle miserie ook nog zoveel schoonheid, goedheid en geluk in bijna elke alledaagse gebeurtenis. We moeten het gewoon leren en willen zien...

Een voorbeeldje: Minder dan 12u na de vreselijke aanslagen in Parijs kreeg mijn dochtertje haar eerste oorbelletjes. De wereld was in shock, en zij straalde van geluk.

Om die kleine, maar o zo belangrijke momenten nog meer kracht bij te zetten, heb ik de hashtag ‪#‎7bMOH‬ ("7 billion Moments Of Happiness") gelanceerd: één geluksmoment voor elk individu op aarde (en het mogen er gerust ook veel meer worden!).
Daarom mijn oproep: volg me op Instagram (https://www.instagram.com/dennisfredrickx/), deel zelf ook je eigen dagelijkse geluksmomenten onder de hashtag #7bMOH, en deel deze oproep.
Op die manier kunnen we met z'n allen een tegengewicht vormen voor al het negatieve en meer geluk in de wereld verspreiden!

Bedankt!
En ik kijk al uit naar jullie posts!

PS voor de niet Instagram gebruikers: een samenvatting van mijn persoonlijke geluksmomenten zal wekelijks gedeeld worden via de pagina van The Happiness Factory. Geef ze een duimpje om het te volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten